Не ідеальна. Я унікальна!

Не ідеальна. Я унікальна!
Для когось сука, для когось банальна.
Мені начхати на вашу думку, 
хай буду сука, то ваша наука.

Одягну плаття та політаю 
По саду, по гаю...

Одягну шорти, і все ... у поле,
А мрію про море...

Де моє море, де тії чайки?
Де, та печать малої чакалки?

Я відчувала і чула, вражала, 
і не впізнала себе ... Злякалась...

Минули літа, і закружило...

Немає світла, не діє доля,
все незнайоме...
все йде по волі...

Блукає диво і загуляє,
Ото серденько щось уявляє.
Чи те любов, чи то недоля,
мені то ще не знайоме.

Недосконала для тебе тату, 
недосконала і для нього, 
Мабуть...
Та, я така, а що робити? -
Нічого більше, тільки любити...

Ніхто не знає, ніхто не вміє ...
Ось і все, мрія лине...
І все співає, і верби долу,
і я поволі іду додому.

До свого серця, мого, малого,
І того жару хочу, неземного.
Палати. Бачити Сонце і Місяць,
І жити, жити хай би там що ... 


Ще місяць???

Не ставлю строків і не жадаю, 
Чого ж я маю? Своє і маю!
Оту зрадливість і безтурботність, 
Оту самотність... і все натомість.
Немає долі, чим краще для мене,
то лиш час пройшов і все знов напевно...

Comments

Popular Posts